24.9.12

2012 Türkiye'sinde İslami Kurallara Göre Yaşama Zorunluluğu

Dikkat ediyor musunuz, artık bütün tartışma programları konuları "islami" içerik üzerinden tartışır oldu. Başka orijin mi yok arkadaş? Eğitim tartışılırken illa ki islami içerik gündeme geliyor (zaten eğitim sistemi sıçışta, arkadaşlarımın ilkokulları imam hatip olmuş, istemedikçe boğuyorlar namussuzlar, zorla götüreceksin, evet seçenek sunuyorlar ama orda sınıflar 100 kişilik, 66 aylık bebenin beynine allahı sokacağız senden önce, kızlar 11 yaşında regl oluyor artık, erkeklerle okumasınlar, 10 yaşında evinde oturmaya başlamaları lazım sonuçta, sonra başımıza isyankar münafik orospu falan olurlar, oğlanlar da bıyıkları terlemeden kızlarla münasebeti kessin de ar namus nedir öğrensin, kızlar bayan olma yaşına gelince onlarla evlenirler, karılarına da namuslu olsunlar diye pijama giydirirler, aferin, bugüne dek sizin devrinizdi, artık bizim devrimiz, parayı biz basıyoruz, evet sizin paranızdı ama artık bizim, biz yiyoruz paralarınızı, sizler de biz ne dersek uyacaksınız, öyle özerk bölge falan talep edemezsiniz, ha ama para nerdeyse orayı da ister müslüman olsun ister yahudi, sikeriz, farketmez, islam bizim için bir araç nihayetinde, suriye müslümanmış bana ne, arakanda bir grup insan katledilmiş ama beni sadece müslüman olanlar ilgilendiriyor, onların da sayısı 54, ama müslümanlara yardım ayağına biraz numara çekiyoruz tabii, gerçi arakan ve benzeri ülkelerde müslümanlarla diğer din mensupları mutlu mesut beraber yaşıyor ama biz bunu çaktırmayalım, [edit: arakanda katledilen müslümanların budistlerden bir kızı bir güzel hallettiğini ve bu yüzden budistlerin bu müslümanlara saldırdığını ve şimdi bizim kızılayın da bu "perişan" müslümanlara yiyecek vb. yardımlar yaptığını biliyor muydunuz? ben de bilmiyordum, öğrenmiş olduk hep beraber. kimlere yardım ediyoruz öğrenelim. temel zihniyetle uyuşan hareketler bunlar zaten.] neyse sen yine de bildiklerini söyleme, sonra hapse atarız seni, yargıçlar bizim nasıl olsa, herkesi satın aldık, sen haklı da olsan, karşı da çıksan yukarıda adamımız çok, zaten avrupa da çöküyor, muhtaçsın bize nasıl olsa); sağlık tartışılırken kıyısından köşesinden mutlaka dini bir yorum yapılıyor; bilimin lafını edemez olduk zaten, evrime inanıyorum desen artık tip tip bakıyorlar, doktora bile "Doktor Bey, evrim öncesi dört ayak üstünde yürüdüğümüz zamanlarda böyle sağlık sorunlarımız yoktu diye düşünüyorum." diyesim geldiğinde tereddüt ediyorum, dilimde patlıyor yorumlarım; iki insan arasındaki aşk ve ilişkiler bile artık islami kurallara dayandırılıyor. 

Çok sıkıldım ve bunaldım. Kusasım geliyor düşündükçe. İnanmayanlar için yaşanmaz bir ülke haline dönüştü burası. İnanmadığımızı da söyleyemiyoruz zaten. Kimliğe ateist yazdırsan ayrı dert, agnostik yazdırsan ayrı dert. Yazdırmasan seni de %99 içinde sayıp senin kafa yapın üzerinden yorum biçiyorlar. Hoşgörüymüş. Kıçım daha hoşgörülü gerçekten. Özal süper adammış hocam, şunu da dedirttiler sonunda! Kimse bana "Laik bir ülkeyiz." demesin. Olsa olsa "layık" bir ülkeyiz (foto küçükçekmeceden, 2012):


 

1 yorum:

Baronvonplastik dedi ki...

Evet, "müstahak" bize.