11.2.11

Harbi Döneklere Gitsin Bu Yazı

Çok sevdiğim ve saydığım insanlarla ilgili aslında bu post. Aslında hala onları eskisi kadar sayabiliyor muyum bilmesem de yakın çevremden bir çok kişi bu kapsama girebiliyor. Belki daha çok saymam lazım saflıklarından ve temizliklerinden ötürü... (Ama maalesef aptallara müsamaha gösteremiyorum, bu da benim zayıflığım.) Hocam, siz yıllardır hükümetin açılımına bokuna püsürüne inanıyordunuz da şimdi ne oldu da döndünüz? Yani biraz daha hayata karşı uyanık sanıyordum ben sizi ama sahiden iq'larınız fena halde düşükmüş. Ya da işinize geldiği gibi takılıyordunuz da çakal esnaf kafalısınız; ki bu daha da beter... Ben de ümitliydim bazı açılımlar zartlar zurtlar konusunda, ben de hayır bekledim yapılan bazı yeni düzenlemelerden... Ama hiç inanmadım ulan bir politikacıya!!! Siz nasıl politikacılara inanılmaması gerektiğini öğrenemediniz bu kadar yıldır???? Ananız babanız da mı söylemedi lan? Politika iğrenç bir alandır, iyi insanlar politika yapmazlar, politikacıların sağcısı solcusu olmaz, hepsi iğrençtir; bunları da mı söylemedi ananız babanız size? Saf mısınız olm siz, yoksa adi çakal mı?
Pis dönekler sizi.

Hiç yorum yok: